U kunt het verwerken van uw complete administratie aan ons uitbesteden. Wij gebruiken hiervoor software van AFAS. Hierdoor bent u verzekerd van een betrouwbare en actuele informatievoorziening, op de manier zoals u dat wilt. Uiteraard is het ook mogelijk dat u zelf de administratie verwerkt. Dit kan middels uw eigen pakket, maar het is ook mogelijk (via ons) online met AFAS te werken.
Na het verwerken van de financiële administratie stellen wij voor u de jaarrekening op. Uiteraard is het mogelijk periodiek een tussenrapportage samen te stellen.
Wij verzorgen voor u alle fiscale aangiften:
Wanneer u uw loonadministratie aan ons uitbesteedt, verzorgen wij voor u de loonberekeningen, aangiften loonheffingen en ziekmeldingen. Al uw medewerkers krijgen per periode een gespecificeerde berekening van het netto-loon. Ook is het mogelijk door ons, aan uw situatie aangepaste, arbeidscontracten op te laten stellen.
Ook kunt u gebruik maken van ons online HRM-pakket. Neem contact met ons op voor een demonstratie!
Maar heeft u personeel in dienst, dan zijn wij tevens uw aanspreekpunt voor al uw personeelsvraagstukken zoals ziekteverzuim, ontslag, beloning en onkostenvergoedingen.
Startersbegeleiding
Begint u met een eigen zaak, dan kunt u van ons alle adviezen verwachten op het gebied van financiën, fiscale zaken, subsidiemogelijkheden, administratieve organisatie, automatisering, etc. Neem contact met ons op voor een oriënterend gesprek!
Lees verder...
Financieringsbegeleiding
Wij bepalen samen met u wat de beste manier van financiering van uw plannen is en begeleiden u daarbij in het contact met diverse financiers, zoals banken en investeringsinstellingen.
Advisering bij aankoop en verkoop
U bent van plan de onderneming te verkopen, of u wilt een andere onderneming overnemen? Laat ons u adviseren over de mogelijkheden.
Wij kunnen u adviseren omtrent de automatiseringsomgeving van uw onderneming. Doel is het realiseren van een informatievoorziening die perfect aansluit op uw behoefte.
Neem contact op met een financieel expert